26 Mart 2010 Cuma

Yıldız Çiçekleri

Kanatlarım kırık gibi;

Havalar mı tüm kabahatli?

Başımıza gelecek tüm iyi şeyleri hissediyorum. İliklerimde değil daha derinlerimde hatta vurunca tiz sesler çıkan yerlerimde.

Bu fikri sürekli aklımda tutmakta zorlanıyorum. Yeteneklerim beni terk ediyor gibi.

Pırıl pırıl olacağım biliyorum. Olacağız. Sizde ki bana bende ki size sıçrayacak biliyorum.

Bütünün parçaları olmak kolay değil...

Ama şu sıra;

Sorularım var, cevaplanmış. Her bir cevap kalbimde basınç etkisi yapmış.

Sanki yüzdüğüm okyanusun en derinlerindeyim artık.

Mutluluktan coşmam gerekirken ve garip garip coşuyorken; tepkilerim zaman zaman daha uyumsuz hislerime.

Bedenim ayrıldı sanki benden...

Yıldızım yanımda... Yıldızlarımız parlıyor

Sıfırlar, birler, üçler, beşler, yediler ve dokuzlar

Hepsi kanıma girdi...

Kırmızı kırmızı yanıp mavi mavi sönüyorum

Doğduğumdan beri yaşadığım kutsal ikilem daha önce hiç bu kadar zorlamadı beni.

Gökdelenin çıktım tepesine.

Uçsam mı? Yere mi çakılsam bilmiyorum.

Tabi ki mantığım ne olması gerektiğini söylüyor bana.

Ama kalbim duymuyor ki sesini

Sende öyle misin? Sizde mi öylesiniz?

Günü gelmeden; sıratın köprüsünden geçmeye çalışıyorum

Bazen kapatıyorum gözlerimi, yürüyorum uçarcasına. Ama bazen açıyorum gözlerimi, hatırlıyorum yükseklik korkumu ve aşağıya bakıyorum.

Fark ediyorum ki

Şuan elimde ki kalemin kağıda düşürdüğü cümlelerim, tırtıklıyor beynimi.

Açma gözlerini Matta

Bakma aşağıya

Ne olur sende söyle

Açmamalıyım değil mi bu gözleri

Kapattım

Kesildi yerden ayaklarım... Hafifledim... Hey tanıyorum seni

Yine sen

Yine

Yine

Yıldızım

Bırakma beni

Çok zorlanıyorum yokluğunu düşünürken...

Yine bu satırları yazarken yanıma gelip kollarını uzattığın için saol...

Hafifledim

Hey

Yine pembeleşiyor ortalık...

Yine vanilya kokusu çalınıyor burnuma.

Tamam, tamam bakmıyorum aşağıya. Gerek yok anlıyorum...

Upss nedir onlar? Yıldız çiçekleri… Yürüdüğüm yola yıldızdan çiçekler mi döşüyorsun :)

Tanrım

Gözlerim kapalıyken seni görmek ne garip.

Tüm dırdırım boşuna mı gitti benim şimdi

Hey

Tanıyorum burayı... İstanbul umun en sevdiğim parçası...

O'nu bulacağım yer burası!

Verdiğin sabırla… Yürümeye ve beklemeye devam

Ama yürüyüşü eğlenceli kılmak için aşağıya değil gökyüzüne bakmalı

Yine Sevgilerle

Hep Sevgilerle

Matta

2 yorum:

  1. hani o yörsan yoğurt kabı var ya o beni duygulandırıo
    ama kusra bakma kafam çok ama çok

    YanıtlaSil
  2. malzeme önemli değil ki ... ne mutlu hislerin var

    YanıtlaSil