13 Mayıs 2010 Perşembe

Babam gökyüzündeki bu güzel birlikteliği 1 kadeh kırmızı şarapla kutlardı

Uzun zamandır böyle temiz böyle berrak uyanmamıştım güne ...

Akşamları nasıl uyuduğumuz pek önemliymiş ... Bugun bunu bir kez daha anladım ... Uykuyla arası on numara olan ben ; sabah 6:30 da salonda ballı suyumu içiyodum ...

Bazı alışkanlıkları terketmiş olmanın ilk sabahını çok güzel karşıladım yani ...


Burdan sabah yataktan tertemiz bi şekilde kalkmama yardımcı olan "güneş sızıntısı" na ayrıca teşekkür etmek istiyorum blog aracılıyla ... Çünkü kendisi öyle güzel bi göz içine parlamacayla uyandırdı ki beni ... Resmen uyanmam gerektiğini çünkü uykunun yeterli geldiğini hissettim ...

Evet bi insan kalkıpta bu kadar büyütür mü değil mi bi uyanmak işini :)

Büyütür ... büyütürüm kocaman yaparım hatta ... Hasretmişim yahu :)

Bu arada hergün kü saatte yattım :) ama hergünkü saatten çok erken kalktım :) berrakça ve temizce bunu unutmayalım :)

Bi süredir aramızın limoni olduğu harflerimle yeniden dokunuyoruz birbirimize ... Kulağım yeniden ev sahipliği yapmaya başladı melodilere ... Bide şu oyun hamurculuğu işine bağlı kilo verme işini halledersek ... Yuppi yuppi yuppito adlı şarkıma video da çekebilirm ...


2 gündür çok sevdiğim 2 şarkıyı arka arkaya dinliyorum :)

E tavsiye de ediyorum tabi :)

Haa bu arada öle berrak uyanma bedeli olarak iş yerinde de işler ii geçti bugün :)

Ya düşündümde daha saat 15:30 :) Gece de ii biter gibi

Auv unuttum akşam Ziyafix ve Evrimix gelicek , evet evet güzel gün bugün yahu

BİŞİLERDEN KURTULMAK NE HOŞMUŞ


Evet şarkı armağan ediyorduk ... Yüksek Sadakat HAYDİ GEL İÇELİM ... ama çok içmeyelim sonra sabah berrak kalkamayız ... hadi çok içtiysek te o kadar çok içmeyelim hadi içtik hergün içmeyelim ...

Bugün gökyüzünde işler yoluna girmeye başlıyo , bundan aslında güzellikler ...

Agora'da bi sahne vardı ; "Babam gökyüzündeki bu güzel birlikteliği 1 kadeh kırmızı şarapla kutlardı "

Bende yenilenmiş benimle akşam bi kadeh bişiler içeyim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder