27 Mayıs 2010 Perşembe

Devrelerim mi yanlış bağlıdır nedir yani?

Karmanım ve çormanım hemde böle ışıklı ışıklı ama kapkaranlık
... Aslında bu başıma gelen ilk karmanlık ve çormanlık değil ama her seferinde şaşırıyorum işte nabayım ... heycanlıyım ne bulursam şaşırırım ... şaşırmayı çok severim bazen şaşırmadıgım gunlerde uzulurum ... Şaşırmanın ıyısı kotusu olmaz dıyıp bunu hayatıma dahıl etmeyı severım ama kabuk hayatımda bunun için dırdır etmesını de kendıme bir borç bilirim ... halbuk ki öz de ki bana ındıgımde şaşıracak seyler bulduguma ve bunları hıssedebıldıgıme sevınırım ...
3 tane hayat yaşıyorum 1 beden içinde ... evet ağır yorucu eğlenceli ama çalkantılı ☺
Öz-Manto-Kabuk !
Kabuk her sıkıntıda her mutlulukta ilk etki gören ... ona bazen dokunsan ağlar bazen gıdıklamasanda güler ... azcık tanışınca senle kabuğuma gelirsin ... aslında çok kolay olduğu halde bu kabuktan öze sızmak dış dünya içinde oldukça zordur aslında ... kendım bile gıremıyorum cogu zaman .... şuan sadece tıklatıyor olduğum gibi mesela ... İçeri giremiyorum ...

Her olaya verdiğim yaklaşık 3 tepki vardır ... sinirlenirim – empati yaparım – umrumda olmaz ... Bunu tek bir olay içinde aynı anlar yaşarım ...
....
Şimdi yazdıkça farkediyorum aslında ... aslında kaşık yok ve ben bunun farkındayken sadece anlık unutmaklar yuzunden kabuk etkılerıne takılıyoruz... hedeflerden sapıyoruz amaçları unutuyoruz ... şuan kafamı toplamak kararı aldım ... gunde 3 kişiden fazla içeriye giremiyorum ... bir süre bırakıcam bunu ... çünkü herşeyin çok güzel olmasını istiyorum ... bu ara kafamı toparlayamamam sebebıyle kalemımde özden akmıyo seslenişlerim manto ve kabuk arasından .... ve ben “alanımda” kabugumu atar mantomu çıkarırım öze saygımdan ve bılırsınız kı kapalı alanda şapka takılmaz açık alanda da hissedemezssin sonra o yuzden hıc takmıyorum bu o dada sapka ....
adı evren olan bi çatının altında salona yakın bı odayım .... şuan mesela ben bunu yapmaya calısırken ütü sesi beni delirtiyor ... çünkü iş yerindeyim ... çünkü güneşe en yakın oldğum zamanları buraya tıkılarak satıyorum ... sakinleşmek için dinlediğim müziği duyamıyoruym lanet bı utu yuzunden ve noluyor utuden nefret edıyorum sonra dusunuyorum hanı nefret yoktu ...

sonra dıyorum kı bak matta gene takıldın gene takıldınnnnn bunlar kabuklu yıyecekler ....
sonra ufak bır iç çekiş hop taşlar yerine oturmaca ...
gerilmedik mi gerildik ... salmadık mı negatif enerji bünyeye saldık ... o zaman hadi şimdi bu uyguladıgımız teknıgın aynısını tekrara yapalım da temızlenelım ...
....
Tek başıma olmuyo ... Sen Lazımsın !
Tanrım ;
Seni bu kadar özlediğimi hiç hissetmemiştim ... biliyorum aslında sen ben olduğundan aslında özlediğim benim ... hatta öz’üm sen olduğundan aslında giremediğim kapıda sensin ...gözlerim doluyor sana şuan bunları yazarken ama bi taraftan da bir tebessüm yüzümde ... bak tanrısallık yakaladık bi yerde ... acı ve tatlı – hüzün ve mutluluk ..

Tanrım senden çok şey istemiyorum cidden ... biliyorum ben senden bir parçayım ve projemi kendim yönetiyorum sen sadece sponsorusun ... ama bana dünyevi malzemeler lazım işin burasında ve teknik destek eksikliğinden aşama kaydedemiğyoruz burda şuan ... gerçi düşünüyorum da ...YALAN yahu ... ağlamayan bebeğe emzik veririlir mi ... ben sana bu konuda ağlamadım kı sana aglamam da gerekmez zaten ıstegımde kararlı olmadım kı ...

Tanrım ...
Canım Tanrım ... Biraz mucize tozuna ihtiyacım var şu sıra biraz serpermisin kafamdan aşşağıya ... Kendimi hep yanlız hissediyorum hemde çok kalabalık ... Resmen bir hortum olasım ve çevremdeki herşeyi yıkıp yakasım var ... sonrasında yenıden hayata başlamak ...

Sana o kadar güvenirken neden hep arkamda olduğunu unutuyorum ... tanrım benim devrelermi yanlış mı bağladın !

DÜŞÜNEMİYORUM !
Patronumda zaten kafamın geç aldığını söylüyo ... Beni ne kadar tanıyorsa ☺ Tanrım insanları hiç dinlemeyen biri bir insanı tanıyabilir mi ... peki benim kafam direk onu almıyosa mesela ! Aklına bu gelmiyor mu acaba?
Düşünüyorum evet artık daha fazla şey konusunda eminim ve biliyorum ama anlıyorum ki Cehalet mutlulukmuş ... ☹ Nankörlük ettiğimi düşünüyosun ☹
Hayır öle de değil ...
Mutluyum ama ☹
Cidden Öz’ümde mutluyum ... O zaman neden bu bana yetmiyor değil mi☹
Benim dünyevi takılı kalmışlıklarımdan hepsi Tanrım
Sen bana bakma ...
Bir ufak kız çocugu gibi mızmızlanıyorum ... bir ufak kız çocuyken yapmadım şimdi yapıyorum bi yerden cıkmak ıstıyo her cıkması ve yapılması gerekenler dımı zamanı önemli değil ... ama Tanrım cidden çok içten bir dilek diliyorum şuan senden ... Nolur ... Nlollurrrrr ... Bugün biraz yıldız tozu ... resmen mutluluktan havalara zıplamak hissini unuttum ...

Hatırlat bana tanrım ... damarlarımda o hormonun akışını hissetmek istiyorum ....

Of yine o lanet ses... bu adamla birlikte bu ütü masasını tamamen yere gömüp üzerlerine topraktan fermuar çekmek ısıyorum ... inatla basıyo o paskaraya bılıyorum !!!!

Duyma dıyorsun bana ... duymak istemessem duymayacağımıda bılıyorum ... ilk defa degıl kı hayatımda sureklı de yaptıgım bişi aslında ... ama işte takılıyorum tanrım ... cok uzun zamandır takılıyorum .... uzat elini hadi bugun ... Bekliyorum ve kahvaltıya gidiyorum ...

Seni seviyorum

2 yorum: