13 Mayıs 2010 Perşembe

Ev yemeklerinde iyi ,temizlikte 10 numara ,ağzı dili olmayan , müzik dinlemeyen , film izlemeyen , hatta odasından çıkmayan ev arkadaşı aranıyor !!!!



Çok mu sarhoştum hatırlamıyorum ki , ne içtim ne yedim fln...
Sarhoşken zaten ne kimseyi hatırlıyorum ne yaptıklarımı nede söylediklerimi...he bide ertesi gün var o zman da çok hatırlamam ..
Bi yerdeyiz ..line ..otto falan sanırım ..line'ı da hiç sevmem ...neyse
Baya bitiğim , 0'a yakın bi bilinç
Bi ara duvarın dibinde takılıyorum öle , kafam terketmiş bedenimi , ayrılmış , lanet Markizin lanet bedeninde olmak istemiyorum artık demiş..tam "Pasajın Madamı"yım yani..
Başım önüme düşmüş sorular sorup duruyo bık bık bık bık
Anlatıo aq
Git diyorum ne yeri ne zmanı
ama gelde anlat
Çocukken babanemede anlatamazdım , onada sus derdim Oda tersınden anlayıp beni daha çok konuşurdu.Özlediğim çocukluğumun lanet bi sahnesiydi yani yine...midem bulanmaya başladı .
Zaten ne zman işime gelmeyen bi durum olsa midem bulanır hemen.. Sanırım o an koku duyum fazla sensörlü hale gelio..Zaten normal de de kokulara pek tahammül edemem
hala aklıma gelio hala midem bulanıo ıykk
Neyse...
Sigara lazımdı...
Sinir oluyorum zaten böle sıgara en mantıksız yerde bıtınce , kendıme halım yok bıde sıgara al gidip takaat mi ne yok işte o an ondan az anlayışş...
Bi sigara gördüm önce..
Işıklı sanki.... sonra bi kol , sonra bi omuz , sonra bi kafa...
Tanıodum evet ama ??? adamın kaşı gözü yoktu hepsi soru işareti tamda böle (??)
Sigarayı aldım tabi:)
-Bi yerden tanıyorum ben seni dedi..
( Denyonun teki heycanını sokmuş cebine gelmiş gene dedim )
Uzaa--lar çektim uzadı.yaklaşık 1,5 yıl boyunca o adamı gördüm hep...çünkü mekanlarda birinin işletmecisiymiş:)
ve bende artık tanıştığımıza inanmaya başladım git gide...isimler sayıyoruz yok mekanlar yok....yapammassan yok bi durum yani..
En sonunda bu soruyu geçtik arkadaş olduk



..........................................................................................
Günlerden geçtiğimiz perşembe , çarşamba , salı yada pazartesi ne bilim ... hafta içlerini hep zorlanıyorum takip etmekte...
Arabadaydım yanımda patronun oğlu...çokta severim yalan yok ...mesai saati yani..
Türkçe Pop'um gelmiş o sıralar... arabada bi cd buldum..taktım şarkılar gelio ama elim sürekli ffwd'de çünkü cdnin ve arabanın sahibi gence bu konuda pek güvenmiorum...
Neyse igeen...
bi Sezen Aksu şarkısı
ah İstanbul İstanbul olalı falan...sayıklama hali gibi şarkı....ayrıca Sezen Aksunun en sevmediğim şarkısı..

..........................................................................................

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Bundan hmmm 3 yıl yada 4 yıl önce ( unutmak istediğimde bi balıktan daha netimdir ) bi kayıp var hayatımda , kalın kalın geçti kronolojik sıralamama , sürmanşetiydi o yılın..


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Neyse Sezen dioduk , Aksu dioduk
o ölümden 3-4 ay önce hastanedeydim, onun yanındaydım ,destek ya işte .....ilaçları dayamışlar ,başını dödürmüşler ,ayakta zor duruo....kapıdan girdim , gözlerindeki bakışlar hala beynimde fotoğraftır..

Sarıldı , tuttu kolumdan arkadaş yapmış onunla tanıştırdı ..
-Salih ..dedi
( Salihte uysaldı gayet aynen onun gibi )
Hastanenin cafetaryasındayız, canı pizza istemiş...Dominos kalın hamura sucuklu falan ..hiç sorma midesi çöp tenekesi gibiydi herşeyi yerdi..çocuk gibiydi ikiside
Kral Tv açıktı arkada..
zaten o ulusal rezil müzik kanalı kimbilir ne anlara tanıktır..fondur..

Kibariye "Ah İstanbulll" diyerek yeniden hayat bulma çabasında o sıralar ..
Salih daldı hemen ..pizzayı falan attı elinden..o derece aniydi..
Sanki öle bi ümit ünal filminden fırlamış Fikret Kuşkandı..
-Şimdi burda da böle şarkılar çalınmaz ki , canı istiyo insanın , tedaviye geldik sonuçta aq..
Noldu be yine dedim
Çünkü sürekli bi atraksiyon var herifte onlarıda anlatmadım şimdi zaten gayet uzun oldu...ben olsam okumam yani...nasıl yazdım bilmiyorum...
( Aslında biliyorum dün gece "o"nu ruyamda gordum hatırladıgımı bılmek ıstedı sanırım kendımce bişi işte ne bılım aq )
-Sezen ablam ; yakut dio , zula dio kayık dio aq canım istiyo yakutları zuladan çıkarıp yeri gögü kırmızıya boyım...amma yazıyo be kadında...
Baya konuştum bunu..hatta sezen aksunun köpeği Cano'dan bile bahsettik..
Bize neyse aq...
Neyse ne ne ne ne ne ne !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sonuç ben bu şarkıyı sevmem , hatırlattıklarını sevmem ,hatırlamakta istemem...
Çünkü gözlerini hatırlarım , güneş lekesi gelir aklıma..
ama o gün arabada şarkı çalınca hesaplaşmak istedim kendimce , ve ömer'e anlatma isteği duydum birden..
şarkıyı tekrar ve son kez sindir sindire dinliyip bu konuyu kapamak..
ve Salih geldi gözümün önüne..o böle yine bıdır bıdır anlatıo...
Sonra o sigarayı uzatan kol...soru işareti olan surat ...bi mezarlık..bildiğin film şeridi ..bildiğin fılaşbek..
Cd'yi fırlattım dışarı...
Hassiktir dedim...
Hafızamın aq....
"o"ndan kalan son güzel anının sıpörting ektırıydı..
Offf off off
İşte o an şunu düşündüm..
======================================>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ve anladım ki;
Bende b12 eksikliği var..bildiğin Petek Dinçöz hastalığı..
Et balık sebze tüketmek lazım düzenli beslenme...
Ama ben kendime bakmaya sanırım acizim...
Kapıcıya çöp vermeye üşeniom aq..
İşte bu blogu ;
Ev yemeklerinde iyi ,temizlikte 10 numara ,ağzı dili olmayan , müzik dinlemeyen , film izlemeyen , hatta odasından çıkmayan ev arkadaşı aradığım için yazdım ....


Çok fazla önemli dip not : he mümkünse rica etçem
hem ağzı hem dili olmasın -hani bazısının azı var dili yok oluyo oda problemli...agzıda olmasın dılıde..

Saygılar - Mersi...

2 yorum:

  1. selam alçak kadın ...gözlerimi doldurdun..romantik bi kadın olsam da şimdiki tuzlu suların sebebi şu yazındır.
    bil!

    YanıtlaSil
  2. :) peki ya benim senin notunu yeni görüyor olmamdan dolayı sahip olduğum tuzlu suya ne dersin?

    YanıtlaSil