28 Temmuz 2010 Çarşamba

3'ün 1'i

Beni tanıyosun ... normal sayılmam pek şuan ... ama bu sefer diğerlerinden farklı ... hem iim hemde kötü ... hem istediğim bişi bu hemde tahammül edemediğim ... tam olarak öle değil yani her zaman ki gibi ...

Resmen içmek istiyorum i ha dolapta votka da var .... ama sigara yok ... sigara ve küllük görmeye dayanamayabilirim şuan ... gerçi bu fikrede dayanamıyorum ya ... garip

İyi yaptın ; bunu sorgulamıyorum bile ... sadece mantık şartellerim inik duygusal Matta devrede ... Biraz acı çekip uzaklaşıcam bundan da .... Sen ikimiz içinde doğru olanı yaptın .... Ve frekansımıza bi ivme kazandırdın ... Şu saatten sonraikimizinde tıkalı olan kanallarını açtın ...

Ama bilmem ... dayanamadım yinede ben Janım ...
Hem seviniyorum hemde kocaman bi üzülmek
Hem senden çok sıkılmıştım artık hemde dayanamıyorum suan bu fıkre ... Konu evde yanlız kalmaktan korkmak değil ... Bi bağımlılık damarını daha kesmek !

Bugün radyoda Arzu n demişti biliyomusun ?
Aydınlanma yolundaki bilge yanlız olmalıdır ... Aile - iç içearkadaşlıklar bunlar her zaman zorlaştırır işi ... Sonra bu Mattanın değişik değişik frequencilerinden gene bi ses geldi ve sordu ?

Hazırmısın ?

Evet dedim hazırım ...

Ve bugün ...
Herşey gönlünce olsun Janım ... Ama bi süre görüşmek istemiyorum i hatta sen eşyalarını alırkende burda olmıycam hatta o gün eve de gelmicem ...

Bu da benim sana yazdığım son mektup ...
Seni çok seviyorum

Matta

( Yıldızları paylaşmıştık biz , seninkileri geri vermiyorum kendiminkileride senden almıyorum hep korusunlar seni Güzel Adam )


3 yorum:

  1. He bi de nerden esti biliyomusun ? Bi film indircektim ki baktım indiremem ki artık :( orda aklıma geldi işte :( Dedim Jan yok !

    YanıtlaSil
  2. Terlemeden Sevişenleri dinleyemeyecekmiyim ben şimdi :(

    YanıtlaSil