2 Temmuz 2010 Cuma

Bu yazın şarkısı resmen Demir Demirkandan Aşktan öte ama taş havuz içindeki Mattadan

2010 yılımızın tatilini Kabak koylarında bu gece sonlandırcağımızı üzülerek belirtirken aklıma düşen soruya benzer 5 para etmez düşünceler var ...

10 numara tatil nasıl geçirilir ! pardon ?
İlla denizdi kumdu rakıydı neblim arkadaşlardı bunlardan mı olması gerekir !
Yoksa boş dlaştırdığın her kapa aslında hep esintili esintili tatildemidir?

Bildiğin yardırdım kendimi bu sene !
Aklıma sizden sevimli olmasın taktığım göbeğimle mi desem , yanımdaki arkadaşlarımla mı desem , doğasıydı şelalesiydi taksisiydi mi desem ; nerdeyse herbiriyle ayrı ayrı kapıştım zaman aralıklarıyla ...

En son bi burkuk bilek verdim diyet olarak ama bu kezde bu acı canımı yakıo ve buna sinirleniyorum ...

Hayır sürekli burkulan ve şişen bu bilek artık beni ürkütüo ... Böö Böö yapıp yapıp kaçıyo ordaki kasçıklarım :( Çok üzülüyorum bileğim nolur beni terketme :(

2 gündür duşta almadım zaten bildiğin saçlarımın içi kum dolu ...

Neyse bu sıkkın canı yarın ki paraşüt aydealarımla rahatlatıyorum şuan ...
He evet dün çıktık Kabak'tan Ölüdeniz'e geldik ... Babadağında babayı görcez ... Çok gerginim ben ya ... Bu kredi kartı ve Jan'ın gitme işi canımı mı sıkıyodur nedir? Yoksa alkol mü sebeb?

Peki ya şuan bu dinlediğim kim ? Dumtıs dumtıs

:(

Öyk " Tiksindim kendimden ben bile "

He bu arada :) Evet o çocuk iidi :) E kaçmadı da haliyle ... Bak şimdi oldu mu zihin bu aklıma getirdiğin :) sende resmen cakabosun ha :D

Hadi tatil potoşuda çakiim bu karışık zihinle ...



Not: Resmen kayıtlara geçsin yazmak için blog yazdım az önce bide sanırım saçlarım kokuyo yada yükselen ben değilim sadece asansör

İnternet pek cortlak olduğundan potoş yüklenmedi ... Peki bu nedir ?

Kısmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder