13 Temmuz 2010 Salı

Buna başlık koymasam hangimize nolur?

Bu ara çok garibim , öle garip garip geziyorum ortalıklarda ... ne kendimden haberim var ne haberde kendim var ... Hep tartışasım var ama o da sakin sakin ! Hem sukunet hem de atraksiyonlu şeyler istiyorum :( Ne emmeye neden gömmeye geliyorum , hem emilmek hemde gömülmek istiyorum ...

Her tarafıma tanrısallıklar , çemberizmler bulaşıyor ... Napmam gerektiğini bilirken bilmezin yapacağını yapıyorum :(

Sonra ahyır sızlanıyorum bi de ya o daha gıcık :( Son bir ayda çektirdiğim fotoğraflara bakıyorum :(
Çocuk olmuşum resmen :(

Ne güzel olmuş diyorum <3>
Sonra da elimdeki tek gerçeklikle ona bakıyorum ve diyorum çocukta değilim ki artık !

Yolda görenlerin " ay n hanım kız " demiyeceği kadar edepsiz bi kadın oldum hatta :(
Yaş 26 oldu Jojo'nun dediğibe göre 27 oluyormuş ... 25 nerdeydi?
Evet sana diyorum alooo !
:(

Sende anlama beni olur mu ? Soktuğumun dilini bi ben konuşuyorum çünkü bu memlekette
al o zaman Kabak'ta Sophie'yle çekinmiştik :(

Foto da yüklenmiomuş arkadaş kısmete gel !
Neese şair olcam ben bunu da şimdi düşündüm
:(


Fotosuz olmuyo ya blog denen şey ondan böle Sophie & Me !
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder