23 Ağustos 2010 Pazartesi

Ölesine yazılan birşeydir ama bilinir ki ölesine diye bişi yoktur

Evet başlık bu !

Neden başlık bu diye soranlarınız olabilir;
bazılarınızda yoo sormuyorum ki diyebilir ve bunu sadece söylenenin üzerine bişi söylemek için yapabilirler ...

































Evet bu herşeye mualifim tavrı insanı çok gelistirir ...

Ama öle şeyler de yaparken şöle şeylerde yapar bi bakmışssınız alışkanlık olmuş ...
Sonra yine sorgularsınız ne bağımlılığı ... Bağımlı mı oldum gene bişiye ?
Bu yaşamayı düşündüğünüz ama çekindiğiniz bir takım duyguları bu konrku yüzünden hayata geçirememenize bağlıdır ama hayat o kadar sallamaz sizi ve sürekli geçirir ki size ...

O zaman tüm bilinenlerin yanlış tüm doğrularında hesaplanmamış olduğunu görürsünüz ve içinizden çıkıp kendinize el salllarsınız ...

Ama blog bunun hakkında değildi ... Daha spesifik şeylerden bahis eyleyecektim ama
işte diyorum ya ben heğ ve bana kızıyorlar ya bu yüzden hep

Kısmet !

Şiir yazıcam ...
Fotoğrafla yazı alakasız olabilir
Kısmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder