13 Ocak 2011 Perşembe

Öyle Haller İçindeki Halim Türkçeye Çevirmeye Yok Mecalim














Mutluyum kutluyum yarınımdan umutluyum ;
Ama bunların hepsini nedense biçimli yaşamam lazım ...

Zamanın birinde ; yine buralara yakın yerlerde yaşıyordum o sıralar , bana çaldığı Lir'in sesiyle büyülendiğim Hermes'e de söylediğim gibi ... Ölümlüde olsa insan sesi lazım melodi denen şeye ...

Tabi yanıtsız bırakmamıştı laflarımı Sevgili Herm ( samimiyetten )
- İnsan sesi sınıflandıracak , düşüncesini sadece karşısındakine anlatabilmekten öteye kullanacak bak göreceksin Sevgili Matta diller adı altında sınıflara bölünecek ... demişti

Çokta sallamamıştım aslında Herm'in bu sözlerini;
Ama o kadar enkarne olmuş ruhum artık geç olsa da anlıyor dediklerini ...
Bir süredir etrafımdaki bir çok şey çok internasyonel gelişiyor ... tanımlama zorluğu çekiyorum ;
Saçma sapan iş teklifleri alıyorum , Uzak Doğudan falan saçma sapan sevdiklerimi yolluyorum Avrupaların Batılarına , saçma sapan haller yaşıyorum ülke aşırı

Halbu ki ben hep kendimden aşırı oldum ... Ama önce dillerini ve bu yüzden de onları tanımadığım insanlar bana zorluk çıkarıyor yanlarına gidebilmek için sevdiklerimin ... Kapılardan geçmem isteniyor - ki bunlar tekamülliks kapılarda değil ... bildiğin biulding ...

Ama sonra Sevgili Dona'nın lafı aklıma geliyor ...
Öyle bir deneyim yaşayacaksın ki bu sefer , kalbin yolların ayırdıklarına çarpabilecek sıcakça ve o da bunu duyacak ... sana şarkılar yollayacak ve kulakların duyacak ... sana fotoğraflarını yollayacak gözlerin görecek ...


Anlamamıştım Dona'yı o zaman , sonuçta daha inmemiştim yeryüzüne ...
Ama gene bişi oldu ...

Uzakta ki kalbimin yakını bana kendime çok uzakken bir sayısılı harfli dizilim yolladı
Tık ettim üstüne

Bu çıktı ...

Sesler vardı ...
Fotoğraflar çoktu ...
Görüntüler eskiydi ...
Dil aynıydı ...
Hiçbirşey anlamayan beynim yine şarkının ruhuna akan kalbime yenik düştü ...

Gözlerimi kapadım ;
Dostumu düşündüm ...
Taaa ordan beni hala anlıyor , kablonun fişini çekmemiş dedim ...
Günlerdir tutsağıyım

Hermes & Dona & Jan & Matta ...


Çok eski yaşamlardan taşıdığımız dostluğumuz ... Hala antik halindeki kadar hisli ve taze ...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder