4 Nisan 2011 Pazartesi

Rolcük rolcük modelcik modelcik insan ...

...

O kadar yazdıklarımın bir anlık azizlik dolayısıyla silinmiş olmasına hiç aldırmadan devam ediyorum :D

ama taktir edersiniz ki oturup baştan yazamam.

...

Şimdi bugün çok gzel bir gün bunu kabul edelim :d
Ve ben her geçen gün daha da oluyorum :D bunu da ...
Herşey yolunda gitmekle beraber kadar olması gerektiği gibi ki :D

...

Bülent amcamız dans ediyor bu zamanlarımıza da ... Yeni albümünü dinliyorum kulaklarımla sürekli ... yollarda , evlerde , kendime yakın bazılarından da uzakta D:
Güzel oluyor tavsiye ederon ...

...
Bugünde bir soluklanayım diye otuunca bi yerde ; eskileriyle karşılaştım ... ne güzel demiş ;

Bir masanın kenarları kadar kavuşmazmışız öyle derler :D

Şimdi bugün ben güzel de bir film izledim ... La noire de ... diye Beyoğlu sinemasında ... 3te1'i dolu bir salonda ... film tokat gibi geldi bana ... ne kadar parayı önemser olmuşum onu çıkardı özümden ve tekrar iyi ki işi bırakmışım dedirtti kendime ...

Fransız sömürgesi altında olan Senegal'in Katar'ından bir hizmetçi alır bir Fransız aile ; ilk önce Katar'da ki evde işe başlar sonra aile Fransa'ya dönmesi gerektiğinde de onlarla birlikte gider .

Ailenin ruh hali değişmiştir . Kadın artık daha gergindir . ( Sanırım kocasının işleri iyi gitmemektedir ... )
Neyse kız sonunda dadı olarak girdiği evde hizmetçiye dönüşür ve kendini köle olarak hissettiğini söyler ve kendini banyoda küvette usturayla keserek öldürür . Ben burayı çok sertmiş gibi söyledim de sert değil :D özellikle kan görmeye çok alışmış bir yüzyılda yetiştiğimizden sanırım siyah beyaz bir filmde kan görmek sert gelmedi de bana asıl ne pis bir insan haline dönüştüğümü farketmek sert geldi ...

O kadar yüzeysel baktım ki filme ; ne farkeder dadılıktan hizmetçiliğe dönmek bunun için ölünür mü falanlar ... Yok o parayı niye almıyorsun kızım manyakmısınlar? yok yok ben bildiğin paraya çok tamah eder olmuşum ve bir insanın orada kendini aşağılanmış hissetmiş olmasına peh demişim ...

İşte sistem insanı böyle yapıyor ;
Babanın kıza tecavüzünü sindire sindire alıştırır erkek çocuğunun başına gelince bu Aouvvv falan yaparız ...
Bir önce ki suç bir sonrakinden aldığı güç ile resmen meşru kılınıyor ; çok acayip bişi bu ...
Nerden nereye ya ...

Neyse ben kendimi şimdi bu moddan çıkarayım da Adrei Rublev' e sokayım ...

Hayat aslında tam olarak böyle birşey , işimiz gücümüz moddan moda girip rol kesmek ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder