6 Nisan 2012 Cuma

Tiyatro'da Canlı Kanlı Yayın !



Bu aralar bedavaya girmediğim çıkmadığım kapı kalmıyor :D Asgarilerde yaşamam gereken bir dönemdeyim ama sadeceGüneş çıktı diye yüzüme yerlerştirdiğim tebessümüm ve omega3'lerime mi sağlık bilemiyorum sürekli pozitif çekiyorum ve gerilmiyorum :D

Ofiste hergün dinlediğim bir radyo yayını var daha doğrusu 10/12 arası hafta içi Arzu Çağlan konuşuyor bende onun sohpetini dinliyorum diyebiliriz :D Kafam kafasına denk tavsiye ederim ...

Neyse ;

Dedim bayadır da tiyatroya gitmedim , açıkçası geçen yazdan beri ne bir konser izledim ne de bir filme girdim diyecektim ki Zenne'ye girdim onu hatırladım . Arzu'da tiyatora davetiyesi veriyordu sarıldım tilifona aradım kaptım valla :D Geçen gün Taksim'de dolaşırken de öle ayakta bir Fransızca dil eğitimi kazandım :D Haftaya da o başlıyor :D Bu ara ekmek su bedava valla Tenks my sweet Allahçım <3

Akşam gittim izledim ve açıkçası bayıldım oyuna , cidden etkilendim de ama sonra farkettim ki etkisi çabuk geçti . Ama Melda Gür'ün ben bu kadar iyi bir oyuncu olduğunu bilmezdim . Neyse biraz kritizayz yapalım ...

Oyun  Natural Born Killers ile bağlantısı yüksek hatta bir nevi Oliver Stone üzerinden bir taşlama . Her tiyatro oyununda olduğu gibi belirli mesajlar veriyor , toplum - sistem ve politikacılar eleştiriliyor.
Sonunda da tv'lerini kapatmayan asıl seyirciye tokatı yapıştırıyor ama ne kadar anlaşılıyor .

Ben Ayşen Gruda'yı canlı kanlı görmeyi sevdim , hatta keşke daha çok rolü olsaydı hemen ölmeseydi ama tekst öyle tabi :) Volkan Severcan'ı o bıkkınlık veren sevimli adam komik adam rolleri dışında bir rolde görmeyi sevdim , Melda Gür'ün ahhh Melda Gür'ün sahnedeki hiperaktivitesini tebrik ettim , sesinin tonuna aşık oldum (+akustik ile ) zaten sonra bi ufak baktım Şan mezunuymuş ama ben daha çok burcunu merak ettim o yazmıyordu :D Hangi kafa anlamak istedim çünkü . Sonraa tabi ki herkes iyi ama Aydan Burhan'dan öyk geldi , belki karakteri öyle oturtmak istemiştir onuda bilemedim de ... eehhh

Ama Yeliz Şar :D

Yani nasıl diyeyim , 1 tık var ondan sonra Yeliz Şar oyuncu olur ama Aydan Burhan'dan daha iyi buldum o kesin :) O kameraman çocuk ve kızda cidden çok sevimliydiler özellikle kızın o şaşkın ifadesi çok netti :D

Oyun sıkmıyor , aslaaa sıkmıyor. Mesajıda var hem ama yani ne bileyim ya sonuçta o eleştirdikleri dizlilerde reklamlarda bilmem nelerde bu insanlar hep yer alıyor . Yani çokta samimi bulmuyorum aslında ben bu tavrı ...

Ama onlara da şu noktada katılıyorum evet kapalı olsa tv'ler bunlarda reyting almaz ama kanlara verirken zehri şırınga size hiç değmedi mi yahu ...

Neyse neyse cidden insanlar o kadar tiyatroya gitmiyor ki gelsinler diye Yeliz Şar bu oyunun yemi olmuş . Asla kimseyi suçlamıyorum çünkü bu dünyada malesef reklam böyle oluyor ilgi böyle çekiliyor . Oyun hakkında yazılmış birşeyler okuyayım dedim önüme sadece Yeliz Şar sahnede erotik hallerde gibi şeyler çıktı ...

Ama Volkan Severcan'ın açıklamasını da sevdim bunun üzerine ;

Oyunda Melda'nın (Gür) adam öldürmesi nasıl normal bir şeyse, çıplak fotomodellik yapan bir kadının da artist olmak için yönetmeni tavlamaya çalışması normal bir şey...

Neyse bugünde festivalde 1 film var bakalım 5tl :) Cinnet'e gideceğim Fassbinder aaaahhh ...

Bir iki tokatta o atsın bakalım kendimize gelelim :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder