6 Eylül 2013 Cuma

Punk is not dead cidden !!!





Bir süredir kitlendim arıyorum ...
Deniyorum , çoğunlukla yanılıyorum , düşüyorum , kalkıyorum , deliriyorum ama aramaya devam ediyorum ...
Her denemek yeni bir heyecan her yanılmak yeni bir düş kırıklığı ...
Arctic Monkeys geliyor duydum ... Ergen gibi n Rockncoke'u dedim ama içimde gitti inkar etmeyeyim ...
Artık 17 değildim ...
Param yoktu ama asıl sebebi buydu mundar dememin ...
Bıraktım kısmetse olur dedim ...
Geri döndüm kitlendiğim konuya ve her gece aramaya devam ettim , bazen bulamadığımı bildiğim halde o olmadığını anladığım halde ısrar ettim ...
Belki dedim ... Öyle görünmüyordur belki ama o dur belki dedim ... Sanki daha önce o çıkmış gibi ...
En son yaşadığım hayal kırıklığı öyle lezzetliydi ki ... Tadı ve kokusu uzun zaman çıkmaz zihnimden ... ve aramayı bıraktım ... kendisi gelsin KISMET'se diye koydum köşeye şuan bu konuyu ...
Konudan uzaklaştım başka bişilerle en çokta kendi içimi deşmeye koyuldum ...
Bazı kararlar aldım , kendime yatırım yapmaya başladım ... Bi adam gördüm , çok hoşlandım ama adını duyduğum anda anladım o değil ... Düşünme Matta o gelecek sana senin emek vermen gerekmeyecek unutma dedim ... Ok dedi ... Paramın üstünü aldım devam ettim ...
O mağazaya bi daha gitmedim ...
Telefon geldi ...
Arctic Monkeys'e Vip istermiydim ?
Elbette diyip sevinirken , o adam aklıma geldi ...
Kısmet dedim ...
Sonra bi baktım hala 17yim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder