20 Kasım 2013 Çarşamba

Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcut değil !!!

Milletçe labirente bırakılan penirin peşindeki farelere benziyoruz ...
( Bu başlıkta ki metaforda labirent sistem , peynir gündem , fare ise kurban olarak kullanılmıştır  )

... Ve ne yazık ki her peyniri bulduğunuzu sandığınızda ; sistemin o  koca elleri , peşinde olduğunuz peyniri alıp daha uzağa koyuyor ... anlamıyorsunuz bile neler olduğunu ... değişen gündemden başınız dönüyor ama ben sizin artık hipnotize edildiğinizi düşünüyorum ...

Ve her gündem malzemesi o kadar fake kii  ... bunu nasıl görmediğinizi de anlayamıyorum ... 

Bu yüzden şu an gündemde olan ' o gece Ahmet Kaya'ya kimler hakaret etti ' tartışmasını son derece samimiyetsiz buluyorum ... samimiyetsizliğiyle birlikte had'siz de buluyorum ... ikonlaştırılmaya çalışan (kitlesine sahip olmak için bu tabi ki ) bir isimin ailesinin insani duyguları önemsenmiyor bile ... 

Özellikle anne ve babalarımızın jenerasyonu insanlarının , şu an  sahte Ahmet Kaya sevgi gösterilerinden de  ayrı yıldım ... Herkes Ahmet Kaya'yı anlıyor oldu birden ... 
Oysaki bu ülkede yıllarca Ahmet Kaya için '' kendisini görüşlerini sevmem ama müziğini severim '' cümlesiyle o kadar çok karşılaştım ki ... 

Hiç anlayamıyordum da müziğinin - sözlerinin ruhunu sevecek kadar anlayabilen biri nasıl oluyorda bu kadar bağnaz kalıp sadece toplumda yaratılan algıya dayanır diye ama büyüdükçe ve içinde yaşadığım toplumu tanıdıkça bu sorunun cevabınıda buldum ... neyse artık ... 

Ahmet Kaya haklılığıyla yanlızlaştırılarak , toprağından uzak , ailesinden uzak ölmüştür ... 

Ahmet Kaya'nın sanatının ruhunu anlayan insanların ; artık sahte sahte o gecede yer alanları linç etmesi değil ( - ki bence şuan linç edenlerin çoğu da o dönem onlar gibi düşünüyordu ) sözlerinde anlattığı ruhu anlayıp - sindirip yanındakinin elini tutması gerektiğini düşünüyorum ... geçmiş geçti ... o dönem insanlar MALESEF böyle davrandılar böyle oldu ... Bence birilerini linç etmek istiyorsanız inanın içinde yaşadığımız dönemde daha fazla malzeme var artık ve malesef yaptıkları saçma sapanlıklar hepimizi birleştirecek kadar global bir hale geldi ... 
ama artık nolur temcit pilavı gibi önünüze sürülen gündem malzemeleriyle kaşınmayı bırakın ... çünkü geçmişte malesef daha sizin yeni yeni anlayabildiğiniz düşünceler uğruna  öldü bu insanlar ... ve tek suçları birşeyleri sizden önce farketmeleri / onlara destek vermediğiniz içinde  yanlız kalmalarıydı ... 

Artık bu bilge ruhları daha da dedikodu ve gündem malzemesi yaparak ruhlarını rahatsız etmeyin ... onların bıyığını bırakarak / dövmesini yaptırarak / sözlerini paylaşarakta olmaz bu ... Onları özden anarak yükseltin ... Bu da onları anlamaktan geçiyor malesef ... 

Sonra görüyorsunuz en kapitalist markalar Che tshirtleri ,  Deniz Gezmiş parkaları yapıyor - satıyor - paralarını kazanıyor ve bu ikonalaşmak /putlaşmak aslında sadece sisteme  malzeme olmak işi onların ruhlarını sızlatıyor ... 

Çarklar dönüyor , zaman değişiyor ama sürü ve çobanın yeri hiç değişmiyor ... Sadece tanrılar değişiyor ... Sistem kodlarınız çok iyi çözdüğünden hala oyunu kuralına göre oynuyor ve siz hep peyniri takipte kalıyorsunuz ... 

Artık insanların kendisine söylemesi gereken de şu  :  Bugün , 10 yıl önce en uç noktadaki hislerimizle savunduğumuz şeylere karşı yeni bir anlayış yeni bir bilinç geliştirebiliyorsak ... Onları anlamaya başladıysak ...  İÇİNDE OLDUĞUMUZ gün içinde hep bunu hatırlamamız gerekir ... Bugün böyle gösterilen yarın değişebilir bu yüzden kimsenin kalbiniz kırmamak gerekir ... Gösterilen hedeflere doğru at gözlüğüyle koşmamak / sadece insan olmak hatta sadece varolmak kriteleri baz alınmalı , zehirli duygular enjekte edecek olan her türlü faşist / milliyetçi / bağnaz ve dar görüşlerle kendimizi kirletmemeliyiz canlarım ... 

Zira o gece yok orda değildim / ben wcdeydim / ben sonra aradım özür diledim demek zorunda kalmazssınız ...

Bi zahmet artık sadece Dünya adlı gezegende yaşayan insan formunda bir canlı olduğunuzun farkına varın ... O zaman hayvana / insana  / yeryüzüne özgürlük gelecek !!!

Bunu paylaşmadan olmaz ... dı

'' Dostum dostum güzel dostum
Bu ne beter çizgidir bu
Bu ne çıldırtan denge
Yaprak döker bir yanımız
Bir yanımız bahar bahçe ''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder