8 Mayıs 2015 Cuma

İÇERDEKİ KANALDAN ÇEKEN

( Okurken dinlemek tavsiyedir https://www.youtube.com/watch?v=5vfgfHdsBww )
Bir mevsim ötekine dönerken
Bendede birşeyler sonra yine doğmak üzere ölüyor sanki
Sonra yine bir rüzgar çıkıyor
Yada birileri içime üflüyor , gözlerimi kapatıyorum , uyandığımda gözyaşlarımda yeşillikler çıkmış oluyor
topluyorum ekinimi
karışıyorum kanıma dönmeye başlıyorum yine içimde
Selam ben sana Yaz geldim diyor sonra bir bakıyorum herkes yanımda
Çok endişelendik diyorlar
İşte ben o zaman hiç anlamıyorum
Anlamaya çalışırken sanırım fazla zaman kaybediyorum
Kış gelmiş oluyor
Yine o tünel
Tünel benmiyim acaba?
Mevsimlerde tren mi?
Kabuk mu dayanır bu rüzgara ?
Paramparça oluyor , parça parça
Yazık değil mi bana ?
Ah o kozasını parçalaya parçalaya çıkan kelebek anlat bana

Noldu sonra tırtıla?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder