8 Mayıs 2015 Cuma

1 DAL SEK IŞIK

( Okurken dinlemek tavsiyedir https://www.youtube.com/watch?v=5vfgfHdsBww )

O ışık dolu şişeyi tuttu kafasına dikti
Fondip yaptı içti
Sakin ol dinlemedi
Işığı görünce koşarım duramam dedi
Denge dedim denge
Aşkla coşmak nedir bilir misin ded?
Tadı elma gibiymiş , birazda Adem'in spermi
Ben bilmiyorum o dedi
Çok kıskandım aslında ama içme dendi ben içemem
Ben bilmem ama söyleyenin bir bildiği vardır
Gördüm onu ağırlaştı gözleri
Kafayı buldu sanki
Benim kafam kaybolalı çok oldu , bulanda varsa getirmedi
Sonra kulaklarından bi koku çıktı , yanık bi koku
Sonra gördüm bedeni cam gibi oldu
O ışık önce gitti zihnini sildi
Sonra ellerini yıkadı
Çabalarını unutturdu
Kalmadı amacı
Parlamaya başladı
Yanında aydınlık bir çukur açıldı
Su olup oraya akmaya başladı
Çukura epğildim ... Herşey ikiziyle ordaydı ...
Gözündeki perde yırtıldı , aklındaki rüzgar nefesine karıştı , ruhu beyazlandı
O çukurda zıtlıklar barışıktı ... Anlamlara doyulmuştu , göbekler kocamandı
Zamanı gelince ben dönerim demişti giderken
Belki de onun bu yaşadığı asıl uyanmaktı
Öldü
Belkide doğdu
Rahatladı

Ve yine sıraya geçti ... gördüm onu elinde fişi vardı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder