26 Mart 2010 Cuma

Bu Gece Yıldızı Gördüm


Yıldız sensin…

Yıldız senin imzan, sembolün .

Neredeyse filmin her yerinde kullanmışsın.
Seni arıyorlar her yerde.

Belki de başarının sırrını arıyorlar.
Fark etmiyorlar ki, içimizdesin. Sen bizden birisin. Şah damarımızdan daha yakınsın bir yerde.

İnsanlar ne tuhaf; hala seni tanıyamadılar, tarzına alışamadılar.

Anlamadıkça da kendilerinden bir şeyler uydurdular.

Uydurdukça kendileri de inandılar.

İnandıkça da bundan çıkarlar kazandılar.

Ve ne yazık ki o kazançların sarhoşluğunda; kafaları güzel boğuldular.

Seni anlamak için; görmeleri, görmek için de bakmaları gerektiğini anlamadılar.

Repliklere takıldılar, gidiyorlar. Filmin mesajsızlık mesajını bile anlayamıyorlar.

Evrim; sanki bu sefer gelişmek ilerlemek yönlü gitmiyor ha?
Ama o bile senin muhteşem tasarımının bir parçası değil mi?
Bir bakteride bile bunu görebiliriz; eğer bakarsak.

Bir çember; başıyla sonu aynı yere denk gelen… Ne kadar gidersen git… Takdir-i ilahiden şaşamayacağın…

Bir yıldız; beş köşesinin de uzunluğu aynı… küçük yıldız, büyük yıldız, beyaz yıldız, siyah yıldız… Hep aynı şey… Hep aynısı… Suret-i vücut bir yerde

Kişisel konuşmak gerekirse; bana düşen rolü sevdim ben… Evet, yeni yeni fark ediyor, anlıyor ve kabul ediyor olabilirim ama sevdim.

Özellikle İstanbul’da yaşıyor olmama bayılıyorum...
Başarılı senaryo .

Şimdi o konuştuğumuz ve hallettiğimiz “işin” olmasını bekliyorum sabırsızlıkla.

Tamam tamam…
Küçük adımlarla gidiyoruz, öğrettiğin gibi, hazmederek.

Sıfırı yakalamaya çalışıyoruz biz, bir kısım insan.
Farklı renklerin, farklı seslerin, farklı görüntülerin peşinden gidiyoruz. Bu yüzden seni hep görüyoruz.
İşler ne kadar zorlaşıp; toplumla yaşamak daha zor bir hale gelmişse de.
Ses çıkartmıyoruz.

Patlamış mısırım bitmek üzere.

Öyle başarılı bir hikâye ki bildiğim sonu yazamıyorum şuan.

Takdir ettim.

Başındaki heyecanım devam ediyor hala.

Eee hadi bakalım hayırlısı...

Yine toplayacaksın başarılı sözleri ve ödülleri 4 kuşaktır olduğu gibi. Umarım biz de başarıyla verebilmişizdir hakkını; rollerimizin.
Ve yine umarım ki;

Yardımcı oyuncusu olduğumuz bu filmin her dakikasının; bizim başrolümüz olduğunu fark ederek oynamışızdır…

İstanbul’da olduğum için teşekkür etmiş miydim?
Sanırım ettim…

Daha nice başarılı ve yepyeni projelerde birlikte olmak dileğiyle

İyi Seneler Tanrım

Kadronda olmanın hazzını iliklerine kadar hisseden

Ve ilerleyen

Matta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder