6 Temmuz 2010 Salı

Matta's Airway birbaşka Way'le yine Waylerde
















İlk önce sordum kendime ... Matta Vats going on ha ? Yalan ya böle afilli olsun diye böle yazdım buraya yoksa gayet içimden geçen sansürsüzce şu soruydu ? "Beni bi deli mi skti?"
Bu sorunun cevabını nedense 50 dakikalık dağa varış aşamasında sormadım da ... Tam bu yamacı görünce sormak istedim ...

Ama kafamda bi de artık beni terketmesini istediğim korkularım daha da yaklaşmak istediğim sonsuzluk hislerim vardı !

Sonra baktım Mustafa adındaki pilotum bana bişiler takıyo ... Üzerimde kilitli kilitli bişiler aklımda korkular kalbimde özgür olmaklar ... aman da aman !



















Bilmiyorum :) Fethiye'ye indiğimden beri Paraşütte paraşüt diye sayıklayan ben değilmişim gibi tam vazgeçiyordum ki ; artık paraşüte geçirilmiştim ... Hey ben vazgeçtim diyordum ki ... Koşmaya başladım ...

Sonrasında dünyaya baktığım o 4 köşeli fotoğraf bile değişti ; HERŞEY ÇEMBER OLDU ! Tanrısal




















Önce korktum ama sonrasında kuş oldum uçtum !

















Öle bi rahatlamışım ki azımdan dumanlar bile saldım !
















KORKU YOK ! KALAN BOŞLUKTA HUZUR VAR !
















Keşke müzikte olsaydı demediğim değil ama tam o anda da Rüzgarın sesini kullandı kulaklarım melodi diye !
















Her anın Sonu !
















Ama damaklarda özgürlük tadı !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder